Той е основател на верига заведения, в чиято реклама са ангажирани някои от най-актуалните инфлуенсъри. Сред тях са фолк певицата Лидия, Алекс Гърдева от първия сезон на „Ергенът“, красавицата Мирела Илиева от „Игри на волята“, която е гадже на актьора Юлиан Костов и само преди дни беше в Холивуд на приема на сериала „Белият лотос“, в който той участва.

Не е известно какви суми е налял Вениамин в реклама на заведенията си, но вече бере плодовете на своята инвестиция, пише в. „Уикенд“. Защото те се превърнаха в едни от най-модерните места за поръчки на гофрети, лимонади и шейкове. Веригата му има сладкарници в родния Бургас, София и Пловдив. Гофретите се продават по 17 лева, а най-евтината лимонада е 7,50 лева.

Каква е причината при този бизнес нюх Вениамин да продължава да се занимава с музика? Да пее е голямата му страст. Той има изяви пред публика от малък, а преди 6 години направи силно впечатление в „Гласът на България“. Тогава негов ментор стана Михаела Филева, която в момента му е конкуренция в Капките. Вениамин не стигна до финалите, но след шоуто получи договор с един от родните продуценти. Засега младият талант изглежда по-успешен като бизнесмен, но 13-тото издание на „Като две капки вода“ е още в началото и е напълно възможно той да разгърне възможностите си.