Top stories
Радина Кърджилова вдигна левела, изкарва повече пари след раздялата
22 октомври 2024 | 11:03
Радина Кърджилова не може да се оплаче от липса на работа и рекламира всевъзможни марки.
Раздялата на Радина Кърджилова и Деян Донков продължава да е все така апетитна тема в публичното пространство, най-вече заради промяната, която настъпи при актрисата.
Откакто се е разделила с Донков, Радина сякаш е нов човек във всеки един смисъл - разцъфна и визуално, и професионално. А изглежда, че възходящата посока включва и финансовото й състояние.
Само допреди година актрисата работеше много, но печелеше малко, а днес вече не може да се оплаче от парични проблеми. Вече е рекламно лице на цели 9 големи компании, които й плащат, за да ги популяризира в социалните мрежи, а парите буквално валят в ръцете й, твърдят нейни колеги.
След като се раздели с бащата на двете си деца, Радина неочаквано разви неподозиран бизнес нюх и се опаричи. Само за няколко месеца иначе чувствителната и крехка на вид актрисата успя да превърне своите страници в социалните мрежи в добре смазани машини за привличане на парични потоци, пише "Уикенд".Въпросните финансови постъпления в момента са в пъти по-високи в сравнение с това, което печели в театъра и киното, пише още изданието.
Само преди дни стана ясно, че Радина се е сдобила с поредния си голям клиент, който й плаща за реклама. Това е компания за производство на кучешка храна. Тъй като актрисата от години е позната като любителка на четириногите, въпросната фирма е решила да й предложи да храни кучето си с нейните продукти и да й плаща за това.
Точно колко й е предложила, е фирмена тайна, но се знае, че Инстаграм звезда като Александра Богданска взима 1000 лева на снимка. Тя има 577 000 последователи, докато на Кърджилова засега са само 87 000, така че едва ли може да разчита на сума като на Алекс. Но дори и да е наполовина, пак е достатъчно, за да може актрисата да събере няколко пъти повече от хонорари в социалните мрежи, отколкото от заплата на сцената.Смята се, че като звезда в Народния театър тя има по-отбрана и квалитетна аудитория от инфлуенсърките като Богданска, които са известни просто защото са известни, така че фирмите са готови щедро да развържат кесиите, когато й предлагат договор.
Преди по-малко от месец Радина пътува за Париж, след като я избраха за българското лице на една от най-големите френски модни марки. Сега актрисата носи и рекламира френски дрехи, парфюми и аксесоари.Една от българските модни марки също разчита на нея за реклама, както и верига магазини за очила, световна марка за кухненски уреди, световноизвестен козметичен бранд, който традиционно използва актьори за своите реклами, серия луксозни дамски чанти, хранителни добавки и още много търговски марки, става ясно още от тиражираната информация.
И това не е всичко. Радина е започнала да приема покани като водеща на събития, което означава няколко хилядарка само за 2-3 часа работа. Допреди година това беше немислимо за нея. Тя залагаше строго на драматичните си роли, а извън работата си – на ролята си на половинка на Деян Донков и майка на двете си деца.
Кърджилова като че ли се страхуваше да разгърне потенциала си, за да не засенчи в нещо бащата на синовете си. Година след раздялата с него, а вероятно и под влиянието на новия си любим – Пламен Димов, тя все повече се превръща в истинска звезда – не само по популярност, но и по доходи.
Коментари