През уикенда двойката реши уж изненадващо да отиде до Обзор, където били отседнали приятелите им. Двойката започна да разглежда хотели докато пътува и стигна до оферта от въпросния актуален и пробутван от всички инлуенсъри хотел. „2 нощувки със закуски за 2000 лева! Моля?” – възкликна Шопов и последва критика за хотела, която беше споделена в стори на двойката. След няколко часа видеото беше изтрито и на негово място се появи ново с хвалебствия и отбелязване от въпросната локация, която преди това беше стабилно оплюта заради високите си цени.

„Всъщност не е толкова скъпо ако се комбинираш с приятели и си наемеш цяла вила с две спални, струва 3200 лв за две нощувки, изгодно е, защото включва и хубав басейн, както и закуска” –опита се да убеди аудиторията си Теа, но звучеше доста рекламно, а последователите й вече бяха видяли предишното видео, където обясняваха, че е скъпо.

Хем нагли, хем се циганят, сигурно половин ден са обикаляли Иракли/Обзор докато чакат да получат безплатна нощувка в скъпия хотел. Сега покрай сторита всички разбрахме, че сте неискрени и продажни. Като трябва да извадите пари от джоба си, не си заслужава, ама като ви покани скъпия хотел изведнъж си определено си заслужава. Супер смешни сте и как слагате тениски на седалките, за да пазите новата си кола „Тесла”. Като нямате възможност за поддръжка и я карате с парцали по седалките, за да не ги цапате” – коментират ги ядосани последователи, които не крият презрението си, че двамата са се превърнали в лица на предавания като WC Телешоп.

От двамата струи такъв ентусиазъм за реклами, че се сдобиха със смешния прякор Телешопови. Всички видеа на двойката в ютюб са пълни с реклами и двамата постоянно предоставят промо кодове за всевъзможни продукти.