Дизайнерският гений зад Channel Карл Лагерфелд ще се преквалифицира на журналист за един ден.

На 7 февруари по прессергиите във Франция излиза специален брой на безплатния вестник „Метро”. Негов главен редактор е именно синът на мастити млекопроизводители от Хамбург.

Изданието ще бъде посветено на старта на Седмицата на модата сезон есен-зима 2012-2013, чието откриване е същия ден.

Белокосият аристократ на тъмните очила признава, че обожава ежедневниците, особено „Метро”, който е с международно влияние, пише в. "Монитор".

Фешън-ревютата, подборът на сесиите и интервютата със светила от индустрията ще бъда отпечатани под наслов „Светът през очите на Карл”.

Междувременно медията организира и конкурс за дами на тема мода.

Победителката ще прекара деня преди излизането на броя под ръка с Лагерфелд.